Ingatlaniroda partnert keres Szeged városában való értékesítés érdekében? Bízom benne, hogy ez a szegedi ingatlaniroda értékes tanácsokkal és információval fog szolgálni!
A Napfény Ingatlaniroda Szeged megnyitását több éves budapesti közvetítői és vezetői tapasztalatszerzés előzte meg. A vállalkozás azzal a céllal indult, hogy Szeged ingatlanpiaci ügyfelei egy komplex szolgáltatást nyújtó céghez fordulhassanak. Nálunk az ingatlanokkal kapcsolatos összes szolgáltatást egy helyen és megbízható módon vehetik igénybe.
Azzal a céllal dolgozom, hogy eladó és vevő ügyfeleim az ingatlanjukhoz kapcsolódó döntésüket úgy tudják meghozni, hogy figyelembe vettek minden fontos körülményt, hogy felhívtuk a figyelmüket az összes figyelembe vehető tudnivalóra.
Eltökélt szándékom, hogy olyan komplex szolgáltatást nyújtsak, amellyel nem pusztán kiszolgálom a felmerülő igényeket, de az ingatlaniroda felül is múlja azokat! Legyen szó forgalmi értékről, a jogi tudnivalók közötti eligazodásról, hitel-felvételi lehetőségekről, lakberendezésről, felújításról vagy akár költözésről. Úgy vélem, teljes körű kiszolgálással, ügyfélközpontú szolgáltatással öregbíteni tudom a szakma presztízsét is.
Bízom benne, hogy hamarosan Önt is az ingatlaniroda ügyfeleként köszönthetem!
Forduljon hozzánk Ön is bizalommal és tegyen próbára bennünket!
László Zoltán
irodavezető
+36 70/ 385-4026
A jól működő, professzionálisan szervezett ingatlaniroda ügyfeleinek egyben kényelmi és biztonsági szolgáltatást nyújt. Az ingatlan adás-vétellel kapcsolatos visszaéléseket egy ingatlaniroda közreműködésével ki lehet, és ki is kell küszöbölni! Az Eladóknak is, a vevőknek is, azaz mindenkinek biztonságot nyújt, hogy előre leinformált ügyfelet, előre leegyeztetett időpontban visz az Ön otthonába.
A legtöbb eladónak napközben, munkaidejében lehetetlen feladatot jelent, hogy bármikor felvegyék a telefonjukat, és arról beszéljenek, hogy a lakásuk milyen fekvésű, vagy hány külön bejáratú szoba van, stb. Munka közben nem mindig van lehetőségük időpontot sem egyeztetni. Az ingatlaniroda tanácsadó munkatársa mindig készenlétben áll: akkor is dolgozik Önnek, amikor Ön dolgozik, családjával nyaral, pihenését tölti.
Szeged közvetítői piacán többféle cég dolgozik, többféle módszerrel, többféle szerződési feltétellel. Vannak köztük, akik elsősorban a vevők érdekeit veszik figyelembe, mások az eladók partnerei. Önnek melyik felel meg jobban?
Az eladás első lépése a forgalmi érték meghatározása. Ehhez mindenképpen az ingatlaniroda tanácsadójának helyszíni felmérése szükséges. Az ingatlan értékének meghatározása után alakítjuk ki a hirdetésekben megjelenő árat. Tanácsadó kollégánk az Eladóval való tárgyalásra összesítést készít azon lakások adataiból is, amelyek az értékesítés közben Önével konkurálni fognak a piacon, egyben javaslatot tesz az ingatlan hirdetési árára.
Akkor tudunk jó munkát végezni, avagy akkor tudjuk Önt a leghatékonyabb módon képviselni, ha az ingatlan adatait teljes mértékben ismerjük. Felmérjük az ingatlan energetikai tulajdonságait, fejlesztési lehetőségeit. A tulajdonosok adatain túl leinformáljuk a lakásokat a földhivatali nyilvántartásban is annak érdekében, hogy ne a megállapodást megelőzően értesüljünk új információkról. Tapasztalatunk szerint ilyenkor néha olyan adatok is kiderülnek, amelyekről a megbízók is régen megfeledkeztek.
Fontosnak tartjuk emellett a megbízók helyzetének elemzését is, hogy az ő elvárásainak megfelelő megoldást tudjuk kidolgozni.
Megállapodásunkban a megbízáshoz lejárati dátum is szerepel. Ez a határidő egyben Önnek a piacról időre történő visszajelzéseket is garantál, másrészt a mi számunkra ösztönző, ugyanis a határidő előtt kell mindent beleadnunk a sikeres értékelésbe.
Önnel egyeztetve a “Garanciális megbízási szerződés” mellékleteként a Megbízás idejére tervet készítünk az értékesítés teljes menetére, ezáltal Ön nyomon tudja követni, hogy az ingatlaniroda közreműködésével pontosan mit kap a sikerdíjért cserébe.
A minél eredményesebb eladás érdekében felhasználjuk Szeged és az ingatlan iroda minden olyan ingatlanhirdetési lehetőségét, amelyet a szomszédok, a környéken lakók vagy Szeged városban vásárlók figyelemmel kísérnek. Az ingatlaniroda munkatársa nyomon követi a hirdetési felületek hatékonyságát, hogy az Ön ingatlana mindig a legtöbb figyelmet kapja. Az a cél, hogy a piacon mindenki értesüljön az eladó ingatlan híréről, aki vásárlásban gondolkodik.
A Napfény Ingatlaniroda Szeged munkája közben Ön mindig ugyanazzal a személlyel, végig ugyanazzal tarthatja a kapcsolatot. Minden megtekintéskor, minden tárgyalás alkalmával vele fog találkozni, ő lesz az ingatlan felelőse az ingatlaniroda részéről. Tőle fog tudni tanácsot, segítséget kérni, ő fog Önért dolgozni! Keresse bizalommal!
Az ingatlaniroda tanácsadói nagyon fontos szerepet játszanak az ingatlan bemutatásakor is: ha lakott az ingatlan, a tulajdonost gondosan felkészítjük az ügyfelek érkezésére. Megbeszélik, mikor mi a teendőjük, hogyan érdemes szinte vendégként fogadni a vevőket.
A Napfény Ingatlaniroda tanácsadó munkatársa minden esetben, személyesen kíséri el elérdeklődőket a megtekintésekre. Nem fordulhat elő, hogy bárki ránk hivatkozva, nélkülünk, váratlanul becsengetne Önhöz érdeklődve a lakás iránt! Ha valaki mégis így tenne, az nem az iroda ügyfele. Az ingatlaniroda mindig jelen van!
Az ingatlaniroda a sikeres adásvétel érdekében segítségére van a vevőknek is, a vásárlók kiszolgálásában is: megkeressük számukra a legmegfelelőbb finanszírozási lehetőséget. Nem kell Szeged összes bankfiókját végigjárniuk, tanácsot adunk az ügyfél számára legjobb ajánlat felkutatásában, és kidolgozásában úgy, hogy közben a mi ügyfelünket képviseljük. Ugye Ön sem azt szeretné, hogy a bank járjon jól, bizonyára a saját érdekei a fontosabbak?
Ha nem volna ismerős segítsége a költözéshez, azt is szívesen ajánlunk!
Amint arról fentebb olvashatott, minden megtekintéskor jelen van az ingatlaniroda tanácsadója, folyamatosan közreműködik a tárgyalások és az alku során. A komoly érdeklődőkkel az eladóval közösen ártárgyalást szervezünk, hogy a végleges megállapodás részleteit átbeszéljük. Mire az ügyvédi irodában újra találkozunk, az előzetesen egyeztetett részletek alapján már egy szerződéstervezet fogja az ügyfeleket várni, amelynek csak a közös finomítása marad hátra.
Miután az okiratszerkesztő ügyvéd által előkészítettük a szerződést, előzőleg leegyeztettünk minden fontos részletet. Az ingatlaniroda tanácsadója is elkíséri a feleket a szerződés aláírására. Amennyiben marad még pontosítani való, segít a feleknek az értelmezésben, támogatva az ügyvéd munkáját.
Mindig nagy örömöt jelent, amikor a megállapodás aláírását követően gratulálhatunk.
Önnek nem kell fizetni addig a pillanatig, amíg az általunk közvetített vevő a szerződést aláírja, és a vételárat kifizetését meg nem kezdi! A leggyakrabb esetben megbízónk akkor fizet, amikor a teljes vételár kifizetésre került. Nem számítunk fel díjat hirdetésekért, nincs regisztrációs költség. Csak sikeres közvetítés után számolunk el, más eset nem fordulhat elő!
Az alábbiakban szeretnénk segítséget adni, hogy ellenőrizni tudja egy szegedi ingatlaniroda munkáját még a Megbízási szerződés aláírása előtt. Néhány ellenőrző kérdéssel kiderül az ingatlaniroda felkészültsége:
Erre linkre kattintva pedig iroda és iroda közötti választást igyekeztünk megkönnyíteni.